ویژگی ها و عملکرد پمپ کارواش برتولینی را ارائه می دهیم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 28 دی 1402
بازدید : 685
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر


پمپ کارواش برتولینی یکی از بهترین انواع پمپ ها برای استفاده در کارواش ها می باشد. برند برتولینی فعالیت خود را در زمینه تولید تجهیزات کشاورزی از سال 1918 در ایتالیا آغاز کرد. پمپ های کارواش تولیدی برند برتولینی از نظر مدل و نوع طراحی با یکدیگر متفاوت هستند. در واقع شرکت برتولینی همواره در تلاش برای طراحی و تولید محصولات جدید و با کیفیت است.

برند برتولینی سابقه طولانی در تولید پمپ کارواش دارد. برتولینی در بازار بین المللی به خوبی شناخته شده است و بر محصولات خود تمرکز دارد و طیف گسترده ای از پمپ های کارواش را در بازار عرضه می کند.

مزایا و ویژگی های پمپ برتولینی

در انتخاب و خرید پمپ کارواش برتولینی باید به یاد داشته باشید که برتولینی اولین برندی است که سعی در رفع مشکلات مربوط به پمپ های کارواش مانند قیمت بالا، صدای زیاد، وزن زیاد و ... دارد.

پمپ برتولینی فشار بالایی دارد و شستشوی خودروها، قطعات صنعتی و ... زمان زیادی نمی برد. بنابراین فشار بالا روند شستشو را سرعت می بخشد و در نتیجه منجر به کاهش هزینه می شود. علاوه بر این فشار بالای پمپ به کاهش مصرف آب کمک می کند.

علاوه بر این، طراحی پمپ برتولینی به گونه ای است که تمامی قطعات به صورت هماهنگ با یکدیگر کار می کنند. این هماهنگی به این معنی است که پمپ به خوبی کار می کند و اجزای آن سایش کمتری را تجربه می کنند. این ویژگی همچنین باعث استفاده بهینه از سوخت می شود و تعمیرات و تعویض قطعات یدکی را به حداقل می رساند.

پمپ کارواش برتولینی در بازار بین المللی و همچنین بازار ایران شناخته شده است و دارای موسسات بسیاری می باشد. بنابراین در صورت نیاز به خدمات یا تعمیر قطعات، بسیار آسان است که به این برند از تعمیرکاران پمپ کارواش مراجعه کنید. https://havasjam.ir/features-of-a-powerful-and-practical-car-wash-pump/

انواع پمپ کارواش برتولینی

انواع پمپ برتولینی بر اساس نوع کارکرد، نصب، سطح فشار و مدل تقسیم بندی می شوند. پمپ های برتولینی بسته به عملکردشان در انواع پیستونی و دیافراگمی موجود می باشند. این نوع پمپ کارواش با توجه به نوع اتصال دارای دو نوع پمپ اتصال مستقیم و پمپ اتصال شاسی می باشد. شرکت برتولینی در تولید پمپ خودرو از فناوری های بین المللی و استانداردهای بین المللی استفاده می کند.

پمپ کارواش پیستونی مفیدتر از نوع دیافراگمی است. انواع پیستونی پمپ برتولینی در سری های مختلف تولید و عرضه می شود. از انواع مدل های پمپ پیستونی می توان به CA، RA، WM، TM و ... اشاره کرد. شرکت برتولینی هر ساله سری جدیدی از پمپ های پیستونی را تولید و عرضه می کند. هر سری از این محصولات با ظرفیت و کیفیت بیشتری اعلام می شود.

انواع پمپ کارواش برتولینی را از نظر فشار نیز می توان تقسیم بندی کرد. پمپ های برتولینی 110 بار، 200 بار، 300 بار، 400 بار و ... از انواع پمپ های کارواش هستند که هر کدام از نظر نوع کاربرد با دیگری متفاوت هستند. در واقع هر اپلیکیشن به مقدار مشخصی نیاز دارد. فشار، و با افزایش فشار پمپ، ابعاد آن بزرگتر می شود.

استفاده از شیرهای کارواش برتولینی

پمپ کارواش برتولینی در صنایع شیمیایی، صنایع غذایی، سرامیک و سنگبری، صنایع گاز و ... کاربرد دارد. قابل استفاده در تمامی زمینه ها همچنین این پمپ کارواش بهترین نوع برای کلیه تاسیسات کارواش خانگی و صنعتی می باشد.

پمپ های برتولینی بهترین محصولات برای شستشوی نواحی مختلف کسب و کار محسوب می شوند. از این پمپ کارواش می توان برای زدودن گرد و غبار موتور و قطعات صنعتی استفاده کرد. شستشوی چشم یکی دیگر از کاربردهای مهم این نوع پمپ است. نظافت ساختمان های بلند نیازمند رویکردی قوی است. این پمپ با فشار بالا و هزینه کم می تواند در مدت زمان کوتاهی انواع ساختمان ها را تمیز و گردگیری کند.

پمپ های برتولینی را می توان در صنعت کشاورزی برای سیستم های سمپاشی و انتقال آب استفاده کرد. سمپاشی با سرعت بالا و به راحتی با استفاده از این پمپ انجام می شود. علاوه بر این، این پمپ زمان آبیاری را کوتاه می کند.

پمپ جزء

پمپ های کارواش برتولینی با قطعات و اجزای مختلفی تولید می شوند که هر کدام عملکرد خاصی در عملکرد پمپ دارند. این قطعات شامل یک میله پیستون فولادی، یک میله فولادی کلید، یک پیستون سرامیکی با کارایی بالا، با کیفیت بالا و یک لوله مسی است که می تواند فشار بالا را تحمل کند.

قطعاتی مانند پیستون داخلی و بدنه پمپ برتولینی از موادی مانند فولاد ضد زنگ، برنز و آلیاژهای ضد خوردگی ساخته شده اند. در واقع عیب سایر برندهای پمپ کارواش این است که به دلیل استفاده از آلیاژهای فلزی بی کیفیت، فرسودگی بیش از حد قطعات آن، انتقال آب یا فشار زیاد آب در پمپ کارواش باعث ایجاد مشکل می شود. . قطعات پرکاربرد.. به دلیل استفاده از آلیاژهای مرغوب در پمپ های برتولینی، پس از مدت ها نیازی به تعمیر و تعویض قطعات نمی باشد.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com